ЩО ВПЛИВАЄ НА НАШІ РУХИ?
Рух... Для кожної людини це абсолютно природне дію, починаючи з перших секунд його життя. Народжується на світ маленький чоловічок - і відразу починає рухати ручками і ніжками, причому всі новонароджені роблять це приблизно однаково. Проте що ж відбувається далі? Давайте поспостерігаємо за дітьми різних вікових груп, за тим, як вони рухаються. Ви дуже швидко виявите, що все зовсім по-різному, причому чим старше діти, тим більше буде відмінностей
А теперь давайте посмотрим на взрослых. Тут отличий будет еще больше, причем в разные периоды жизни движения одного и того же человека могут очень сильно отличаться.
Почему это так? С какого момента начинаются различия в движении людей и что есть тому причиной? Что накладывает отпечаток на движение, почему один ходит, высоко подняв голову, а другой сутулится, один размахивает руками, а другой плотно прижимает руки к себе, один идет, почти подпрыгивая при каждом шаге, а другой вяло переставляет ноги?..
Відповідаючи на ці питання, ви, швидше за все, скажете, що накладають відбиток характер, життєві обставини, особливості будови тіла... І почасти будете праві. Але яким чином здійснюється трансляція всього цього на рух? Який механізм передачі?
Можливо, ви будете здивовані, якщо довідаєтеся, що всьому виною емоції. Кожна не виплеснути назовні емоція, кожне переживання, пов'язане з особистим досвідом, залишають слід у вигляді блоків і зажатостей в нашому тілі.
Цей процес починається в ранньому дитинстві. Батьки, виховуючи дитину, вільно чи мимоволі закладають певні програми, які супроводжуються серією норм і правил, а також табу на вільний прояв емоцій. Не смійся голосно - це непристойно, Чоловіки не плачуть, Ти так себе ведеш, що на тебе всі дивляться. Далі - більше.
До виховного процесу підключаються садок, школа, соціум... І до моменту дорослішання людина стає причесанным цілим склепінням суспільних рамок пристойності-непристойності... адже всі ми різні, з різними темпераментами, зі своїми істинними бажаннями, які не завжди збігаються з шаблоном успішної людини, прийнятого суспільством.