Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
Політика повернення та обміну товару Відповідно до Закону України «Про захист прав споживача» статті 9, покупець може протягом 14 днів поміняти товар на такий точно: - якщо товар не влаштував покупця за кольором, розміром чи формами; - не можна застосовувати за призначенням, але за умов, що товар не використовувався покупцем та має товарний вигляд, споживчі якості, заводську упаковку, пломби та за наявності документів, що підтверджують факт покупки. Якщо в момент обміну такого ж товару немає, то покупець може: - Купити будь-який інший товар у нашому магазині. - отримати назад свої гроші, витрачені на купівлю товару. - Поміняти товар на такий же за першого ж його надходження у продаж. Під час процедури повернення грошей розрахунки з покупцем проводяться виходячи з ціни на товар у день покупки. Ми повернемо гроші на день повернення товару або, у разі відсутності грошей у касі, не пізніше ніж через 7 днів. Де і як можна зробити обмін чи повернення? Обмінювати чи повернути товар можна у нашому офлайн-магазині за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Генерала Радієвського, 15а, з понеділка по п'ятницю з 09-00 до 17-00, у суботу – з 11-00 до 16-00, неділя – вихідний. Якщо ви отримали вітаміни в іншому регіоні, необхідно відправити товар назад за допомогою служби доставки Нова Пошта, Укрпошта. Будь ласка, зверніть увагу на додаток № 3 до постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. № 172 Згідно зі статтею 9 Закону України «Про захист прав споживачів». Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, які не підлягають обміну чи поверненню. До таких товарів відносяться: - продовольчі товари, лікарські препарати та засоби, предмети сангігієни; - Непродовольчі товари: * зубні щітки; * гребінці, гребінці та щітки масажні; * товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшки для годування тощо); * інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилки тощо). Яка вартість відправки товару при поверненні? Ви можете надіслати повернення Нова Пошта, Укрпошта. При поверненні товару протягом 14 днів із моменту покупки вартість відправки оплачує клієнт. Вартість доставки розраховується за тарифами перевізника. Якщо ви отримали не той товар, який замовляли, товар неналежної якості чи не відповідний фото на сайті, ми компенсуємо вартість відправлення цього повернення з відділення.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.